Storing bij gemeente Den Haag opgelost - Parkeerapp werkt weer

25 feb , 16:52 Gemeente
image 13 66c475c3b5f6d

Storing bij gemeente Den Haag opgelost - Parkeerapp werkt weer

Er is goed nieuws voor inwoners en bezoekers van Den Haag. De recente storing bij de gemeente is opgelost. Sinds maandag 24 februari 2025 zijn alle (online) diensten van de gemeente weer volledig beschikbaar, na problemen veroorzaakt door een stroomstoring.

Gemeente vergoedt parkeerkosten

Tijdens de storing konden inwoners en hun bezoekers de parkeerapp Mijn Den Haag niet gebruiken. Als gevolg hiervan heeft de gemeente aangekondigd de kosten voor bezoekers van inwoners te vergoeden die tijdens de storing parkeerkosten hebben gemaakt. Inwoners die hun bezoek tijdens de storing via andere betaalmethoden hebben laten betalen, kunnen een vergoeding van de kosten aanvragen.

Hoe een vergoeding aanvragen?

Als u of uw bezoek parkeerkosten hebben gemaakt tijdens de storing, kunt u een vergoeding aanvragen. Hier is hoe u dat doet:

  1. Vraag uw bezoek om het betaalbewijs van hun parkeeractie in Den Haag
  2. Stuur het betaalbewijs naar [email protected]

Let op: het aanvragen van een vergoeding kan alleen via de inwoner gebeuren. De gemeente zal de aanvraag beoordelen en bij goedkeuring worden de kosten terugbetaald als parkeereenheden in de Mijn Den Haag-app.

Afspraak gemist?

Voor diegenen wiens afspraken bij de gemeente niet konden doorgaan door de storing, is het mogelijk om een nieuwe afspraak te maken via de website of door te bellen naar 14070.

Bron: Den Haag - Gepubliceerd op: 25 februari 2025